Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
Rotary Kulübü, çocuklara oyuncak hediye etti

Rotary Kulübü, çocuklara oyuncak hediye etti

12 Aralık 2012

Momçilgrad (Mestanlı) Rotary Kulübü, Yılbaşı kutlamaları münasebetiyle Zvezdel (Güren), Nanovitsa (Ali Bey Konağı), Raven (Yeni Cuma), Gruevo (Hayranlar), Sokolino (Atmacılar) ve Karamfil (Kulfalı-Karakedik) köyleri kreşlerindeki çocuklar için oyuncak ve yatak odası takımları bağışında bulundu. Kulüp temsilcileri önceden çocuk kurumlarda olan gereksinimleri araştırıp, bu konularda yardımcı olmaya karar verdiler.

Rotary Kulübü’nden hayırseverlik faaliyetlerine devam edeceklerini bildirdiler.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2248


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


TOSCALİ 2012-12-12 15:45:11
Şerefsiz rotary ciler Kırcaaliye bile girmişler Bunları okullarına sokan öğretmen ve müdürleri de kınıyorum insan kendi okullarına gelen kişileri araştırmaz mı kimdir necidir bunlar diye.
Perperek Der ki... 2012-12-12 16:57:11
Belleş bir şeyler veriyorlar ya, mantık nerde belleş oraya yerleş...
SECMEN 2012-12-12 17:28:56
sirca kosk,yikiliyor galiba,kurtaricilari pek tuhaf.onlar halkin dertleri icin degil,Korman korkusundan yollara dusmusler.guya bizden caldiklari miliyonlari,kirintilar dagtarak yine bizleri kandirmak istiyorlar,ama bu sefer onlar icin isler nafile,20 yildir oy verdik,oy verdikce de soyulduk.onlara verecek elimizde hic bir sey kalmadi.bizlere katil Jivkov,un yasattigi kotuluklerin,daha beterini yasattilar,ne gucumuz,ne de paramiz kaldi,neyimiz varsa soyup somurduler Jivkov,un itleri,ALLAH onlarin belasini versin.
MUCAHIT 2012-12-12 18:06:37
EY BUYUK ALLAHIM,ey ahalim,bakin su utanmazlarin yuzlerine.zorla adlarimizi degistirme doneminde,biz bulgariz,soyumuza gonullu olarak bulgar isimlerimizi aliyoruz diyenler,simdi Turk halkina guya yardim ediyor,larmis gibi gorunmek istiyorlar.bu hainlere soruyorum?.biz asimilasiyona karsi direnise basladigimizda,bazilarimiz SEHIT oldu,bazilarimiz ceza evlerinde,belene kampinda,surgunlerde iskencelerin en agirini yasarken,aclik grevleri yaparken,Turkluk ugruna orgutlenirken,direnirken,bu utanmazlarin bazilari,kollarina kirmizi(komunistlerin sembolu kirmizi rengi)serit takarak ,koylerde kasabalardaTurk Halkinin arasinda ,Turkce konusanlari para cezasi kesiyorlardi,bazi genclerimizi de karsi koydular diye emniyete bildirip genclerimizi dovduruyorlardi.su bayani goruyormusunuz 1985 yili ,komunist medyasi onunde ,Bulgaristan Turklerinin bulgar olduklarini,cok arastirip kanitlamis,mis ,buyuk annesinin cegiz sandiginda ki gizli hirkayi bulmus,bir de ne gorsun,hirkanin bir cok yerinde hac sembolleri varmis,daha neler neler yalanlar uydurmus cekimlerde.bir de bagir,bagir bagriyor, Turgut Ozal sen haddini bil,bulgaristanin ic islerine karisma diyor,biz bulgar adlarimizi gonullu aldiksen Turkiyedeki kurtlerin haklarini ver diyecek kadar alcaliyor.bu bicim cekimlerden dolayi,ceza evlerinde basimiza gelmiyenl olaylar kalmadi.nihayet dava adamlari bir araya geldik,ve o zorbalik donemini kaleme almaya niyet ettik.o satilik ajanlarin,serefsizlerin isimlerini,halkimiza bildiricegiz.
Perperek Der ki... 2012-12-12 18:29:47
guya bizden caldiklari miliyonlari,
__________________________

Sen de kimsin ki senden milyonlar çalsınlar?
Hoca 2012-12-12 19:33:13
Perperek pAPAZI, peki sen kendini ne zannediyorsun da herkesin (özellikle komünist uşaklarının) avukatlığını yapıyorsun. Kızıl komünist ve şurada iki satır yazı yazman seni akıllı saflarına katmaz ki. Ajanlar iktidardan düştükten sonra ve arpan ek sildikten sonra hangi donları giyeceksin? Gerçi sizler üç yüzlü zatlar sınız, bir gücün yanınına yamanır sın hemen. Sizi gidi utanmaz, Türk düşmanı aJANLAR sizi, sonunuz çok yakın paralarınız da sizi kurtaramayacak bilginiz ola.
Perperek Der ki... 2012-12-12 20:19:04
Bırçet sana cevap vermek isterdim ama ne dediğin anlaşılmıyor ki...
K.PENCE 2012-12-12 20:28:35
sen ,asaligin teki sin papaz,gunun birinde yaptigin yalakaliklardan pisman olacaksin,koca kafanin bir kosesine yaz.
Perperek Der ki... 2012-12-12 21:06:37
Hacı anlaşılan ateşin bayağı yüksek, sayıkladıklarının hiç birini anlayamıyorum...
İ.İ 2012-12-12 21:15:28
Vay be masonlar değil Kırcaliye Mastanlıya kadar sokuldular ha..Vardır bir çıkarları...
cebelli 2012-12-13 00:56:51
Perperek Der ki... 2012-12-12 18:29:47
guya bizden caldiklari miliyonlari,
__________________________

Sen de kimsin ki senden milyonlar çalsınlar?
-----------------------------------------------------------
Papaz ,bakıyorum da kendine iyi eylence yeri bulmuşsun.Fakat saksı biraz fazla uyuşmuş çalışmıyo galiba.
Arkadaş milyonları benden çaldılar demiyor, bizden çaldılar diyor.
Ama eyleniyorsun ya,ötesine boş ver
Ardinolu 2012-12-13 08:45:04
Bu rotary cilere dikkat edin hep eğitim veya ticaret ile ilgili işlerde öne çıkıyorlar ,Hayır işleri yapıyoruz diye insanların gözlerini boyayıp kendilerine adam topluyorlar. Ama öyle herkesi almıyorlar ya zengin iş adamı olacaksın ya da iyi eğitim alacaksın yarın bir gün siyasete girerse rotary kulübüne faydan olur diye Bunlar Ya okul ziyaret ederler veya eğitimle ilgisi olan bir etkinliğin içindedirler ya da ticaret toplantılarındalar. Başkanlarıda bütün dünyada ya iş adamı zengin birisidir ya da eğitim dünyasından profesör docent doktor dur. Bütün dünyada aynı şekilde harete ediyorlar, Masonlar da bunların abileridir. rotary kulüpleri masaonlara adam toplayan bir teşkilattır.
Dünyada ülkelerin başına bela olan insanlara bakın ya rotary kulübü üyesidir yada yahudi mason dur.
ersin 2012-12-13 09:22:44
Rotary diğer tüm benzer kulüpler veya cemaatler gibi aynı mantıkta çalışıyor, çıkar düzeni üzerine kurulu. Bunda şaşılacak bir şey yok, rotarak olmak için bazı şartların olması da normal.
Rotarak olmak isteyenler de belli bir çıkar beklentisi olan kişilerdir. Hiç kimse durduk yere vaktinden ödün vermez öyle değil mi?a
Perperek Der ki... 2012-12-13 09:37:07
Arkadaş milyonları benden çaldılar demiyor, bizden çaldılar diyor.
_____________________________________________________

Soru gayet normal sorulmuş bir sorudur, sen kimsin, hangi zümreye aitsin ki dolayısı ile senden milyonlar çalsınlar?

Buna hâlâ cevap yok?
CENDIL 2012-12-13 10:35:32
sen kim oluyorsun,da sana cevap verelim papaz,sen kilisene git.Bulgaristan Turklerini birak,kendi kaderlerini ,kendileri belirlesin,sen kilisene bak ,Turkleri rahat birak,onlar ,secimler geldiginde ne yapacaklarini bundan boyle iyi bilir,gerekeni yaparlar.
tokmakci hoca 2012-12-13 10:47:22
papaz,oglum babani tanimadin mi,ben kocaman poturlu tokmakci hoca,yim,hatirlamiyormusun biriktirdigim miliyonlari,sana oyun oynasin diye cuval ,cuval odana dokuyordum,sen miliyonlarla oynarken,ben de babalik gorevini yapiyordum,hatirlamiyormusun,unuttun mu yoksa ,oynadigin miliyonlarla.
Perperek Der ki... 2012-12-13 10:53:22
Sen olsa olsa ancak yavşak olursun.
:))) 2012-12-13 11:15:19
haha tokmakçı hoca güldürdün bizi. hatırladı sanırım
Perperek Der ki... 2012-12-13 11:20:18
Yüzüme söyleyemeyeceğin ve altından kalkamayacağın lafları söyleme senin için daha sağılıklı olur, en azından çoluğun çocuğun öksüz kalmaz.
Perperek Der ki... 2012-12-13 11:27:32
:))) 2012-12-13 11:15:19
haha tokmakçı hoca güldürdün bizi. hatırladı sanırım
________________________________________________

Çok mu güldün, sen de mi oradaydın?
:))) 2012-12-13 11:27:36
perperek bacımı kızdırmayın .gÜZELLER GÜZELİ BACIM
Perperek Der ki... 2012-12-13 11:41:50
Bu sitedeki yorum bölümü anonim yorumlara açık olduğu için bazı kendini bilmez yavşaklar altından kalkamayacakları lafları etmeye başladılar.
sumbul 2012-12-13 12:58:34
papaz efendi,yalakaligin daniskasini yaptigindan dolayi,aldigin cevaplar,ayni komedi filimleri izlermis gibi gulduruyor bizleri.bunda kocunacak ne var,yaptigin yorumlarin karsisini bol,bol aliyorsun,bizlere de gulmek dusuyor,ha,ha,haa....
beleneci 2012-12-13 13:06:32
Mucahit,kardes o fotograftaki bayan,Mukaddes Nalbant degil,o baska bir bayan.
Perperek Der ki... 2012-12-13 15:56:58
yaptigin yorumlarin karsisini bol,bol aliyorsun,bizlere de gulmek dusuyor,ha,ha,haa....
__________________________________________________

Benim yaptığım bütün yorumlar imzamı taşıyor arkasında da dururum. Ama senin yaptığın yorumlar yorum değil ki oynak oynak, Deliormanlı, D.O, Sümbül, Nese, Neşe, Gürses v.s. lakaplar altında kendi kendinle konuşuyorsun ben sana gülüyor muyum? Ben sana acıyorum.
gürses 2012-12-13 17:45:08
ben gürses sümbül ü tanımıyorum kendisi de söylesin harikarnasyon görüyorsun yazı karakterleri benziyor diyo aynı kişimi yazıyo sanıyosun
Vladik 2012-12-13 18:05:19
oglum,papaz dinimizde,cinayet islemek buyuk suctur,cehenneme gidersin.sakin ol ,sinirlerine hakim ol.zamanimizda papaz yetistirmek kolay olmuyor,sen mualif yazanlarin yorumlarindan etkilenme,sana ben ileridebaska gorevler verecegim,kendini ipratmasen bana lazim,sin.
Perperek Der ki... 2012-12-13 18:23:16
Aaa bizim yavşak gelmiş. N'oldu babalık ardesini söyle de gelip alayım seni bakalım o kadar babayiğit misin?
Vladik 2012-12-13 18:27:39
papaz efendi ,sen zahmet etme,adresini soyle ben gelir gorurum seni.
Perperek Der ki... 2012-12-13 18:59:50
Adam olan adam bu muhabbetten sonra susar ama sen hala kancık gibi kaşınıyorsun nedendir acaba?
Deliormanın delisi 2012-12-13 19:44:03
Vah akılsız komunist papaz vaahh...Feso da yanında yok.Tam yalnız kaldın.Şimdi hali-vaziyetin ne olacak?
Ahmet Doğan,Boyana sarayında bir görev verse baari sana.Meselâ yalakalığı iyi bilirsin.Bakarsın yalakabaşı görevini sana verir.İleride arkadaşın Fesi de yanına işe alırsın.Başka arkadaşın kalmadığına göre...Fes'e torpil çık,ne olacak yaani.
gürses 2012-12-13 20:23:06
halis mulis yalaka papaz
en hakiki yalaka grubu
ahmet agasına sen aslansın ,sen kaplansın,
efendisi osurdğunda derin derin nefes alandır
paranın kosu mis gibi kokar
ama bunlar toplumuzda yaşıyor ve halkın ınsanların ahlak değerlerini bozuyo
uzaklaştırılmalı arındırılmalı
Perperek Der ki... 2012-12-13 20:33:38
Zavallıcıklar ne dediğinizi kendiniz anladınız mı bari?
OMBL/FREE-İST 2012-12-13 20:40:56
Perperek dik duruşun ve yorumlarından dolayı seni kutlarız.Köy meydanında konuşuyormuşcasına bir seviyeyle sana yazılmasına rağmen seviyeni bozmamışsın.Olaya objektif bakıldığından bu şekilde görünüyor.

Saygılar.
gürses 2012-12-13 20:44:52
Allah kimseyi yalaka yapmasın.. yalaka insan yalakalık yaptığı kişinin ayaklarını...... yalasa rahat etmiyor çok afedersiniz
yalakalıkta genetiktir öyşe görmüştür
menfatı için yüzüne yalar arkandan atar
işi bittimi efendisni tanımaz,yalakalık meziyetiniz varsa
oturduğunuz yerden laf yetiştirerek
her konuya bilip bilmeden burun sokarak
kendine yaşam kaynağı sağlamış
Perperek Der ki... 2012-12-13 21:04:32
Sizin bildiğiniz nakaratlar tekrar başladı, yalaka, ajan ve orada bitiyorsunuz...
Deliorman 2012-12-13 23:13:21
Deliormanın delisi facebook kullanıyormusun topramla tanışmak isterim
Kullanıyorsanız kullanıyorum demeniz yeterli olacaktır
Ben tekrar face lingimi burdan yazabilirim saygılar
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-12-14 15:49:38
Bi "Serbest Duvarcilar" eksik...

Bilmiyorum belkim de vardir artik...

Emir yorumun ne bu konuda?
Malkocoglu 2012-12-14 15:55:40
vitosadaki dale gecenlerde,kircaali belediye,parti,meclis baskanlarini bir araya toplayi sunlari soylemis;bundan boyle 2013 secimlerine kadar,kimin tarafindan gelirse gelsin ister mason, ister fason olsun gelen yardimlari okullara dagtilsin,gerekirse Seytanla is birligi yapacaksiniz,bu secimleri istiyorum demis. aksi olursa eger ,secimi kaybedersek ,sonumuz felaket olacak demis.insan ,insana calisilacak,paraya pula bakilmiyacak,yalani dolani alliyarak,pullayarak gercekler bunlar diye yutturacaksiniz cahil koyluye,secimlere son iki gun kala,viski bodka ,sarap bol,bol yutturacaksiniz uyanik kasabaliya,oylarini aldiktan sonra ,is isten gectikten sonra ,akillari gelsin baslarina ,demis ve sabahin dordunde hepsini ,giderken arabalarda kendinize gelirsiniz,ayarsiniz,diyerek bolgelerine gitmelerini soylemis.
NONAME 2013-12-04 13:22:08
Yorumlarınızı okuyorum, bu nefret kin nedir anlam veremiyorum. Neyi savunuyorsunuz, 21. yy gelmişiz önceden kardeş gibi yaşardır şimdi nedir bu öfkeniz. Varsa sıkıntınız Türklerle muhatap olmazsınız. Ayrıca Rotary kısmına gelince. Rotary hiç bir ülkeye,dil'e,din'e mensup bir topluluk değildir, dünyanın en büyük yardım kuruluşudur. En basit örneği eğer bugün siz ve çocuklarınız yürüyebiliyorsa, tekerlekli sandalyeye ihtiya duymuyorsanız bunun sebebi Rotary'dir. Dünyada çocuk felcini bitiren kulüp Rotarydir. Hala birçok hastalık ve ihtiyaç sahipleri için çalışan bir kulüptür. Eğer Rotary hakkında soru işareti varsa aklınızda, lütfen size en yakın kulübün toplantısına katılın. Rotary toplantılarına herkes istediği gibi katılabilir.