Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
Cebel’de partiler, seçim sandığı komisyonları hakkında görüştüler

Cebel’de partiler, seçim sandığı komisyonları hakkında görüştüler

13 Aralık 2012

Cebel (Şehy Cuma) kentinde partiler bugün Belediye Başkanı Bahri Ömer’in makamında yapılan konsültasyonlarda 27 Ocak 2013 tarihinde yapılacak Belene nükleer santrali kurulmasına ilişkin referandum için seçim sandığı komisyonlarının müteşekkili hakkında görüştüler. Görüşmede Mavi Koalisyon’dan olmaksızın Parlamento ve Avrupa Parlamentosu’nda yer alan parti ve koalisyonların temsilcileri hazır bulundu.

GERB’i temsilen Mümün İsmail, Bulgaristan İçin Koalisyon’dan Yasen Ustrenski, Hak ve Özgürlükler Hareketi’nden (DPS-HÖH) Hüseyin Mustafa, Ataka’dan Georgi Çiçev ve NDSV’den Kirço Koyçev katıldılar.

Yapılan danışmanlıkların başında Cebel Belediye Başkanı ve HÖH Kırcaali İl Teşkilatı Başkanı Bahri Ömer, başarılı ve faydalı çalışma olmasını diledi.

Cebel Belediyesi Genel Sekreteri Hayriye Mehmet, referandumun gerçekleşmesiyle ilgili teknik ve yasal bakımdan bilgi verdi. Sayın Mehmet, danışmanlıkta yer alanların işi Kırcaali Bölge Seçim Komisyonu’nun aldığı kararlarla son derece kolaylaştırıldığını açıkladı.

Bu kararlara göre Cebel’de seçim sandık komisyonlarının sayısı 223. Bu komisyonlarda GERB’ten 92, Bulgaristan İçin Koalisyon’dan 51, DPS’den 38, Ataka’dan 25, Mavi Koalisyon’dan 13 ve NDSV’den 4 kişi bulunacak.

Seçim sandık komisyonlarında başkan ve sekreterden ibaret olan yönetimde GERB’ten 38, Bulgaristan İçin Koalisyon’dan 15, DPS’den 11, Ataka’dan 8, Mavi Koalisyon’dan 4 ve NDSV’den 2 kişi yer alacak.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2352


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


gürses 2012-12-13 20:32:54
menfaat görünce dili bir karış dışarı çıkararak koşan önüne ne gelse yalayan kişi.
gürses 2012-12-13 21:46:47
benim yorumumu niye simiyorsun şuana kadar benim gördüğüm 2 yorum silindi benide sil
Cebelli 2012-12-14 15:21:04
gozunuz aydin cebel halki,bizim Bahri dere beyi degisiyor galibagecenlerde bir yetmislik raki ,on kofte ,birde 2013 secimleri ile ilgili bir nutuk tuturmustu ki kimseye soz hakki tanimamisti,dun aksam golcukte,bir masa kurmustuk kendi aramizda,viski sisesini kadehlere paylasirken asci,nin sesi geldi ,hindiler hazir gelin alin dedi.hindiler de geldigine gore hepimiz viski kadehlerini kaldirdik ,hadi yarasin derken,buyuk baskan Bahri hepimiz kadehlerimizi yere dokmemizi emir etti.Baskanin emrini yerine getirdikten sonra,viski siseleri acildi ,kadehler tekrar,tekrar doldurulup bosaltildiktan sonra,Bahri baskan ,ey arkadaslar biraz once kadehlerimizdeki viskileri yere dokmemizin nedenini aranizdan biriniz soyliyebilirmi ,diye yuksek sesle sordu ve yerine oturdu.kimi arkadasla olenler icin,kimileri cebel halki icin,bir arkadasimiz da panis icin deyince,Bahri baskan yerinden firladi ve yuksek sesle,abre utanmazlar,abre cahil kafalilar,simdi beni iyi dinleyin;Ahmed ajan Sava olmasaydi,Lutvi ajan Pavel olmasaydi,Yunal sider,Ramadan vergil ve ben gibileri olmasaydi,sizler burada olanlar yirmi yildan beri ,araba kari ,para,hindiler ,viskiler daha neler nelererin hic birini gormiyecektiniz.simdi size sunlari soyliyorum,beni iyi dinleyin,onumuzde yil secim var,bu secim bizlerin saltanati devam mi tamam mi secimi olacak.insanlarimiza cok iyi davranacaksiniz,ulu ortam bol ,bol yiyip icmiyeceksiniz,koylulerin arasinda agizi laf yapanlara gizlice ,bahaneler bulup hediyeler ve paralar vereceksiniz,isimlari degistirilirken olenlerin mezarlarini ve ara sira ailelerine gida yardimlari yapacak siniz.bundan boyle her ay iki kez gizli bir yerde gozlerden uzakbulusacagiz ve baska talimatlarisofia,dan bana ben de size aktaracagim.secimlerde husragna ugrarsak eger hepimizin sonu felaket olacak ,bunlari kus beyinlerinizin icine yazinhata yapani af etmem,dunyaya geldigne pisman ederimhadi benim cakallarim,kuzu,kuzu halkin arasina.yirmi yil yaptigimiz ,yasadigimiz alemlerin devamini surdurmek isterseniz secimlere kadar durmaksizin calismanizi emir ediyorum size.anladiniz mi beni diye bardiginda kulaklarim sagar oldu sandim.son kez kadehlerimizi Bahri baskanin serefine kaldirdiktan sonra,emirindeyiz yoldas Bahri baskanimiz diyerek....evimin yolunu tutum.
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-12-14 15:21:50
"Yapılan danışmanlıkların başında Cebel Belediye Başkanı ve HÖH Kırcaali İl Teşkilatı Başkanı Bahri Ömer"

***

Hem Mihtar hem Parti bilmem ne ...

Yasalar buna izin veriyor mu aceba?
cebelli 2 2012-12-14 22:03:13
Önceki yorumlarımı ''cebelli'' ismiyle yazıyordum fakat başka bir cebelli arkadaşımız daha ortaya çıkınca , bizede '2'eklemek düştü.

Habere gelince, gülermisin ağlarmısın

Bu Yasen Ustrenski denen ayyaş adam hala karar alma mercilerinde bulunuyorsa, benim Bulgaristanın geleceiğne hiç bir diyeceğim yok

Düşündümde,yoksa biraz haksızlıkmı yapıyorum adama.Bazıları ceylan gibi çıkar için oraya buraya sıçrarken,bakıyorum adama , yıllardır komunistliğinden hiç taviz vermiyor.
akm 2012-12-16 21:13:44
sadece yasen ustrenskimi komunistst yanlısı?diğerleride ayni, buna bahride dahil kolaymı baltaya sap olmak bu düzen en az 15-20 sene daha devam eder desenize bu mikroplar epey daha milleti bezdirecek
Cebelli 2012-12-23 13:50:43
Maya takvimi,kiyametin 21.12.2012.yili dunyada deil,2013 yili bulgaristan parlemento secimlerinde ,dps,ajanlarinin,hirsizlarinin,yalakalarin,basina secim sandiginda kopacak tahminini yapmis.Bu ajan ,hirsiz ,yalaka cetesini daha o zaman asirlar oncesi kehanetini yapabilmis!!!.Hadi hayirlisi,Bulgaristan Turklerinin selameti icin A M I N.
Cebelli 3 2013-02-27 13:42:15
Arkadaşlar bazı kişiler iş olsun diye mesaj yazıyoylar bunları yazmanız için her gerçekleri bilmelisiniz hele Cebel ajanlarını bizler en yakından tanımaktayız .Bunlardan birkaç tanesini sıralıyalım 1 Yasen Ustrenski aynı köyden Kara Şabanın KIZI EMİLYA ONUN AMCA KIZI MUAZZEZ NALBANT .
cebelli 2013-09-16 14:28:41
Evet Kara Şabanın sülelesi en azılı komonistlerden ne yazıkki yine onlar iktidar peşindeler .Höh YİNE BUNLARLA İŞ BİRLİĞİ YAPMAKTADIR İŞTE BU SEBEPTEN DOLAYI HÖH ...HÖHÜ YIPRATMAKTADIR