Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH partisi, siyaset konferansı gerçekleştirdi

HÖH partisi, siyaset konferansı gerçekleştirdi

17 Aralık 2012

Hak ve Özgürlükler Hareketi (DPS-HÖH) ile Friedrich Naumann Vakfı’nın organizasyonuyla cumartesi günü “Siyasal Bir Sorun Olarak 2013 Yılı Parlamento Seçimleri” başlığı altında bir siyaset konferansı gerçekleşti.

Konferansta aralarında HÖH partisinden il, ilçe, gençlik kolları başkanları ve bölge seçim komisyonları (RİK) üyelerinin bulunduğu 320 katılımcı hazır bulundu.

Konuklar ve konuşmacılar arasında HÖH Genel Başkan Yardımcısı Ruşen Riza, Merkez Yürütme Kurulu Genel Sekreteri Mustafa Karadayı, milletvekilleri Yanko Yankov ile Çetin Kazak, Merkez Seçim Komisyonu’nda HÖH partisini temsil eden Sabriye Sapuncieva, Sevinç Solakova ,Erhan Çauşev ve Friedrich Naumann Vakfı’nın temsilcileri yer aldılar.

Friedrich Naumann Vakfı’nın Bulgaristan ve Makedonya için proje koordinatörü Asparuh Panov, “Ulusal Popülizm Liberalizmden Sonra” konulu sunum yaptı. Seminere katılanlar milletvekilleri Yanko Yankov ile Çetin Kazak’ın ana konuşmacı olduğu yeni Seçim Kanunu’nda seçim süreciyle ilgili temel esaslar hakkında bilgi aldılar.

Merkez Seçim Komisyonu’nda yer alan parti temsilcileri ise katılımcıları 27 Ocak 2013 yılı tarihinde yapılacak Belene nükleer santrali kurulmasına ilişkin ulusal referandumla ilgili katılım, haklar ve yükümlülükler konusunda bilgilendirdiler. Ayrıca RİK ve Seçim Sandık Komisyonu üyelerinin rolü üzere konuştular.

Merkez Yürütme Kurulu Sekreteri Mustafa Karadayı, “Seçim Sürecinde İyi ve Kötü Uygulamalar” konusunda sunup yaptı. Konferansın sonunda seçimlerde oy pusulalarının korunması ve seçim sürecinde şeffaflık ve dürüstlük ilkelerinin güdülmesi için Merkez Seçim Komisyonu üyelerinin rolüne değinildi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2497


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


eski zara 2012-12-17 19:34:04
inşallah son siyaset konferansınız olur gidin ve bir daha geri gelmeyin yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatıdır milletin kos koca çeyrek asırını yediniz UTANMAZLAR
fes 2012-12-17 20:41:37
Milleti nasıl yediler, bizlere de bi anlatsan, çok makbule geçecektir. Sallamıyorsundur umarım. Oysa azınlıktaki bir parti, milleti yemek istese bile yiyemez, bizim bildiğimiz budur.

Bazı idiot veya geri zekalı mertebesinde kişiler bulgaristan'ın ekonomik durumunun sorumlusu olarak Ametço Duvanı görüyorlar. Artık nasıl mantık kuruyorlarsa.

Amet Duvan ve Lütvü Mestan milletvekili maaşı almışlar, bulgarya ekonomisi dayanamayıp çöküvermiş. İyi mi?
yeni zaara 2012-12-17 21:33:32
yalaka her yerde yalakaligini devam ediyor.fes yalaya ,yalaya dps,yi temizledin,git vitosa sarayina,Amed dalesinin mictiklarini da yalayarak temizle.
fes 2012-12-17 23:39:37
Yalakayı bırak sen, milleti nasıl yediler onu anlat. Kendi düşüncen yoksa, düşünceni dayandırdığın yeri göster.

Sonra dört senedir iktidarda değiller, milleti nasıl yiyip bitirebilirler?

Eğer daha önce yedilerse eğer - ki ben ona da inanmıyorum - kalın enseli Kasımço Dal da yedi demektir.

Yok kıçında çıkan çıbanın sorumlusu olarak Amet Duvan'ı görüyorsan o başka mesele.
fes 2012-12-17 23:56:08
Amet Duvan'ın Balkan harbi çıkışı bulgarları çok rahatsız etti. Bunu gözlemlemiş bulunuyoruz. Şimdi aynısını, hatta biraz fazlasını Korman mormandan ve dallama birinden bekliyoruz.

Madem biz bir türk partisi kurduk, daha iyisini yapacaız diye meydana çıktılar, yapsınlar bu dediğimi. Ama yapamazlar, çook bekleriz.

Bu arada Korman ismi de nereden çıktı, öyle bir türk ism varmıdır? Soy adı da İzmailov, İzmailtyanin gibi bir şey. Neyin nesi, kimin fesidir bu Korman?
Perperek Der ki... 2012-12-18 00:05:50
Korman ismi Türkçe'dir Bulgarca Plamen gibi bir şey. Tabi söyleyenler vurguyu alafranga Kórm-an gibi söylediklerinden dolayı böyle kulak gıdıklayıcıdır.
Perperek Der ki... 2012-12-18 00:14:29
Ya adamın aklına kırmanço da gelmiyor değil hani... Ama Yahudiler İsmail adından nefret ediyor duyunca cin çarpmışa dönüyorlar Ben Gurion hava alanında bizzat şahit olmuşluğum var.
TOSCALİ 2012-12-18 09:02:45
Hala bunlardan kurtulamadık, Senelerce milletin kanını emdiler hala doymadılar. gitmişler bir de Friedrich Naumann Vakfı ile konferans düzenliyorlar . Bunlarda beyin yok, biriniz çıkıp ta bu vakıf neyin nesi araştırmaz mı bu vakıf kim kurmuş amacı ne bu vakfı kuran yahudi Osmanlı iparatorluğuna neler yapmış diye nasıl araştırmaz...
google diye bir şey var vakıfın adı yazıp insan bir 10 dak ayırıp ta araştır.
Bunlar dps dediler zaten türklerin hakları için çalışmıyor ki para gelsin de kimden gelirse gelsin .
TSCL 2012-12-18 09:16:22
Bu Friedrich Naumann Vakfı Türkiyede bdp li belediyelere yardım yapıyormuş gibi görünüp pkk ya para aktaran bir vakıf ... bizim türk partimiz de gitmiş bunlarla konferans yapıyor. 350 kişiden kimsenin aklına gelmemiş mi türklerin kanını döken terör örgütüne neden destek yapıyorsunuz diye sormak. ama sorarsa dps ye yapılan para yardımları kesilir diye mi korkuyorlar.
Bu vakıf para yardımı yaparak partileri satın alıyor.sonra istedikleri gibi o ülke halklarını yönetiyorlar.
yeni zaara 2012-12-18 10:40:24
papaz efendi,Korman senin gibi soysuz degil,piril,piril bir Turk genci.sen bu gidisle,yalakalikta gines rekoru kiracak gibi gorunuyorsun.sen ne bicim bir mahluk sun hayirsiz herif,Bulgaristan Turklerinin durumunu gormuyormusun da her yorumunda Amed dalesinin savunuculugunu yapiyorsun.yoksa bizim bilmedigimiz bir seyler mi var!,yoksa sen gercek papaz mi sin ,ya da hatun meruse mi sin!.
Seçmen 2012-12-18 11:24:38
Yaklaşık 4 sene önce seçimlerde Kırcali halkının Ahmet Doğanı ne kadar sevildiğini ve bağlı olunduğuna tanık oldum.
Evlerindem dps Ahmet Doğan baskılı takvimleri duvarlarda Doğa nın posterleri
Ahmet doğan kırcalide adeta bir aslan bir kaplan efsane gibi anlatılıyor
Ahmet doğan okadar akıllı zeki kafası çok çalışan biriymiş ki bulgarlar ı bir celsede susturuyormuş........
Seçim günü bir seferberlik arabalar seçmen topluyor yani oy kullanmayan tek bir kişi bile kalmıyor.
Eğer Ahmet agaya oy atmadıysan halk tarafından yargılanırsın yada alehine konuşursan vay haline...,
Ben oy kullanmadığımı bile söyleyememiştim
Sizi kandırıyor diyemedim çünkü aşırı bağlılar

Seferbelik bağlılık çok guzel bir olgu keşke suistimal edilmeseydi
fes 2012-12-18 17:09:47
Bahsettiğiniz alman vakfı Türkiye'de türk devletinin alehine çalışırken bulgaristan'da da bulgar çıkarları doğrultusunda çalışmıyor. Bunları gözönünde bulundurmak lazım.

Vakıf alman çıkarları doğrultusunda çalışmaktadır. Siyasette çıkar çeşitlemelerinden yararlanmak aklın gereğidir.

Vakıf görünürde yasal çalışıyor tabi, bu konuda herhangi bir açık kesinlikle verilmiyor. Bu itibarla bulgarların derdi bizi germez, biz başka yerlere bakmakla mükellefiz. Sözkonusu vakfın bulgaristan'da sunduğu imkanlardan sonuna kadar yararlanmalıyız. Günümüz türkleri pragmatik olmalı. Ben öyle düşünmekteyim.
AKM 2012-12-18 19:16:15
benim HÖHle her hangi bir sorunum yok vede olamaz sorun şuki bu adam A.DOĞAN nasıl KIRCALİ gibi bir yerden oy alıyo kesin hile falan vardır yada bu adamı adam gibi tanıtmadılar çıksın birisi doğruları söylesin ve bilenler susmasın bu adamın ne işi var o partinin başında bu adam bir türk düşmanıdır bunun ını cını yok hakaret etmek bana yakışmaz bildiklerimi söylüyom yıllarca ceza evlerinde bunun gibilerinin yüzünden kaldık KASIMa gelince severim sayarım yıllarca neredeydin 20 sene sonra çıkıp ben buyum kulağa hiçte hoş gelmiyo bu adamın ne olduğunu biliyodun ilk ayrılanlarla beraber gitseydin başımın üstünde yerin vardı düne kadar DOĞANIN yanındaydın neden diye soruyorum? KASIM ve KORMAN değilde keşke dışarıdan birisi gelipte parti kursalardı sizde o yeni partinin üyesi olsaydınız daha mantıklı olmazmıydı? illada anasına babasına küsen yeni şirket kuracak öylemi? minareyi çalan kılıfını uydurmuştur gönlüm sizden yana ama pek içtenlikle söylüyemiyom keşke ahmetin gitmesini sağlasaydınız ama nerdeee sizde ona benzer yapıştınız koltuklara desenize siyasette yeni yüzler göremiyeceğiz ta yukarlarda yazılanlar gibi bırakın milleti yemeyi bitirmeyi adam gibi ne yapabilirsiniz onu düşünün umarım seçimlere girmezsiniz bir birinizi bitirirsiniz her zaman kaybeden biz türkler oluruz kafa kafaya verin adı üstünde bu siyaset ayrılmayı değil beraber olup yarınları düşünün birileri başarısız olmuştur ki öyle çekip gidecek ve bir daha geri gelmemek şartıyla ikiye bölünmek bize hüsran olur birilerin ekmeğine yağ sürmüş gibi birşey adamların tam istediği gibi tamam ahmetin umrunda değil hiç değilse siz düşünün ha yok top yükün bu işin üstesinden geliriz derseniz buyurun bildiğinizi okuyun yinede söylerim indire bilirseniz ahmeti hiç bir sorun olmaz bırakın bölünmeyi orada birbuçuk milyon kardeşimiz var onların geleceği sizlerin elinde
Varnalı 2012-12-18 21:22:29
Fesle papaz,Ahmet Duvan zurnasının tayfasındandır.Bu ikili Ahmet Dogan'ın liboşları ve maaşlı kalemidir.
Arkadaşlar,bu ikiliyi dikate almadan,bizler doğru ve aydınlık gördüğümüz yoldan yörümeye devam edeceğiz.
Türk milletini 23 yıldır aldatan,millete okuyacak türkçe bir gazete bile çıkaramayan,8 yıl iktidar koltuğuna oturduktan sonra,BG.-de yaşayan Türklerinin yararına üç önerge,kanun teklifi veremeyen,Türklerin yararına ileri bir adım bile atmayan,yan gelip yatan insanlara,verecek oyumuz olmadığnı,onlar çok yakında,oy sandıklarını açınca görecekler.Gözlerindeki şaşkınlığı ve yüzlerindeki korkuyu şimdiden görür gibiyim.
Saygılarımla:-
Varnalı.
Varnalı 2012-12-18 21:32:50
Kuru kafa fes,yeter be pes doğrusu.1.-Sen hangi HÖH toplantısına katıldın ve bu güne kadar kaç toplantıda yer adın?
2.-Kasım Dal'ı tanıyormusun ve Dal'ın düzenlediği kaç toplantıya katıldın?.
3.-Yoksa sen ajan olmayanların toplantılarına katılmyormusun?
4.-Senin çevrende tanıdığın kaç kişi var?
5.-Etkin ve yetkin nedir?
6.-BG.Türtklerinin bölüneceğini de nereden çıkarıyorsun.
7.-Sana BG.Türklerini B.Borisovla, Atakacı Siderofla korkutma görevini kim ve ne için verdi?.
8.-Sen Türkleri korkak ve aptal mı sanıyorsun?.
9.-BG.Türklerini Atakacılarla,Gerbçilerle korkutarak çalışmadan,oy toplamanın en kolay yol olduĞunu mu düşünüyorsun?.
10.-Topladığınız oylarla çalışmadan,gariban Türk milletine hizmet etmeden,milletin sırtından derebeyler gibi,23 yıl daha yaşamayı mı arzu ediyorsunuz?.
11.-Yok arkadaş yok.Bitti,son-finiş.....
12.BG.Türkleri artık uyandı,gözünü açtı ve mertçe mantıklı düşünmeye başladı.
13.-Bölünme dedikodusuna gelince,BG.Türkleri bölünmeyecek.Topyekün KASIM DAL'IN,Hüriyet ve Şeref Halk Partisine oyunu verecek.
14.-Denenmeyeni deneyecek ve sizi,Jivkofun çocuklarını Jivkofun yanına,tarihin çöplüğüne gömecek.
Saygılarımla:-
Varnalı
fes 2012-12-19 01:15:15
Ben ne depesenin ne de dallamaların toplantısına katıldım. Zaten uzaktayım ve Bulgaristan'a da pek gitmiyorum. Anacak, sanırım uzaktan değerlendirme yapabiliyorum.

Kurukafa muru kafa, bunlar zavallı değerlendirmesidir. Önerge vermemişmiş... Sanki önerge verseydi her şey değişecekti. Geç bunları.

Her yapılan şeyden sonra daha iyi neden yapılmadı diye sorulabilir, ancak zorunluluk diye bir şey var; sonuçta deve kuşunu uçuramazsın. Değl mi?

Deve kuşuna yük sarmak istemişler "ben kuşum olmaz" demiş. "E madem kuşsun, uç da görelim" demişler. Oda, "yok uçamam, çünkü deveyim" demiş. İşte böyle işler.
Perperek Der ki... 2012-12-19 01:18:50
8.-Sen Türkleri korkak ve aptal mı sanıyorsun?.
______________________________________

Korkak ve aptal sensin, farklı farklı lakaplarla burayı kirleterek çok akıllı olduğunu zannediyorsun ama fosss...
Mestanli 2012-12-19 10:19:18
AKM,helal olsun sana kardes,iste tarafsiz yorum boyle olur.ben de senin gibi dps,ye karsi degilim,ammaa degisimi istiyenleri destekliyorum.Kasim Dala gelince,soylediklerine katilmamak mumkun degil.Korman ,in yeni parti kurmasinin nedenini,dps,de degisime hiz kazandirmasi ,diye dusunuyorum.DPS,de degisim olsun,ipranmislar,halkin gozunde has gorunmiyen eskiler gitsin, yerine piril,piril genclerimiz gelsin,partiye taze kanakimini saglayarak.Kormani ,da dps ,ye alarak 2013 parlemento secimlerine daha guclu girilir ve iyi bir netice alinir diye dusunuyorum.tebriklerAKM.
fese 2012-12-19 12:01:48
Fes,kuru kafa yalnız kalmış,tek başına,çevresi olmayan,evden dışarıya çıkmayan,verimsiz ve çoğalmaktan mahrum insanlar için kulanılan sözdür.
Üstüne alma.Sen onlardan değilsin.

Saygılarımla:-
Varnalı
AKM 2012-12-20 00:16:11
iyi olmalarını cani gönülden isterim ben istemiyeyimde kim istesin yıllarımı verdim ceza evleri köşelerinde iyi gün görmek herkesin hakkı geleceğe umutla bakmak herkesin hakkı ama birileri pastadan payını alırken geri kalan kısım posasınla yetinmek zorunda AHMET gibi birisinin orda olması balıca yanlışlardan birisi (birde başkan olması ayrı bir yanlış) hatalar zinciri sene 1992 başlıyo daha ozaman dedim bunun ne işi var üste ve üstelik bir de başkan kimse tii ye bile almadı sözlerimi keşke 1989 mayıs değilde 1992 mayıs gelseydim çok iyi ifade ederdim belkide bu kötü anıları yaşamazdık suç sadece AHMETin değil büyük ölçüde seçmenin ve AHMETin yalakalarında adam gibi tanıtmadılar yoksa bırakın oy almasını KIRCALİye bile giremezdi azmı çekti millet AHMET gibilerinden ta 23 sene sonra birilerinin aklına ayrılmak gelmiş yaw düne kadar adamın gölgesinden ayrılmıyodun birden nerden çıktı bu ayrılık ne yaptığınıda gördük yazık etti konuklarına bulgarlar dalgasını geçiyo utanmadan yenilikçiyiz deyip geçinenler bana hiçte öyle gelmiyo tek yumruk tek çatı altında HÖHle devam ama AHMETsiz doğrusu buya tayfasınıda alıp gitsin ondan sonra görelim yenilikçileri ve esirgemiyeceğimiz desteği saygılar:ABDULLAHKARAMURAT
hey 2012-12-20 10:27:40
Türk Milletine çalışabılecek birileri var mı Bulgaristanda onu soyleyın
bırakıb kısır tartışmaları
2013 yılı HOH yıkılışı ya yerine kım olacak onu soyleyın
Mestanli 2012-12-20 21:05:20
Helal olsun sana dava arkadasim,dogrulari soyliyorsun,goruslerinde hem fikiriz.dps temizlenmeli,camura bulasmislar gitmeli,duzgun,durustler halkimizi yonetmeli.yorumlarimizi dps icindeki genclerimiz okumali ,ve degisimi zorlamali.
AKM 2012-12-22 21:07:14
Aklın yolu birdir ya adam gibi oturup kafa kafaya verirler yada silinip giderler bunun başka alternatifi yoktur kimse HÖHü yıkamaz HÖH dimdik ayakta kalacak fakat beyin değişecek kısacası köklüce değişim zamanı. Bu güne kadar hangi kısım destek verdiyse ki verildi ayakta öyle kaldı geçen seçimlerde nasıl olduğunu biliyoz detaylı olarak fazla kurcalamak istemiyom bu sefer süprüzler veya kabuslar görmemek için TEK YUMRUK. Gerçekleri göz ardı edemeyiz HÖHe destek verildi hemde son sürat ama hiç kimse demedi AHMETin bu partinin başında ne işi var diye geleceğe umutla bakmamız için bu adama teşekür etme zamanı geldi istifa zamanı geldi .Yinede söylüyom giderken tayfasını alsın ve o parti ayakta kalsın desteğimizide esirgemiyelim .Şunu ha böyle söylüyom bir yerede not alın unutmayın ;eğer iki parti ile seçime gidilirse sonunuzu hazırlamış olursunuz oylar inanın üçe bölünecek yol yakınken bir birinize fazla hakaret etmeden bu oyunu bozun halkın desteğini arkanıza alın. Diğer başlıklarda okuyom yorumlarınızı bal tutmuş yalamış parmağını bende onu çok görmüyom ama öte doğru gözlerimiz kör olmuş bunlar küpüde götürmüş götürsünler ama niye her zamanki gibi öteden beri sahnede ayni kişiler(hırsızlar ajanlar) ta 1980 yıllardan beri geçmişte öyleydi şimdide böyle yok öyle az çaldı çok çaldı hırsızlığın azı çoğumu olur? benim git dememlemi gidecek? hayır yok eriyipte gidecek peşinden diğerlerinide sürüklüyecek olacağı bu sonra hesap sorsan ne olacak ne değişecek? birilerin AHMETe kulağına fısıldaması lazım :ayrılık zamanı: adam gibi birisini seçsinler ,bakın küskünlerin(yenilikçilerin) ne güzel parti programı(tüzüğü)var her kısma hitap ediyo din dil mesep ırk ayırt etmeden bulgarlardan bile oy alır çünkü BULGARİSTAN orada yaşayanlarındır bizim atalarımız orada doğmuş orada o topraklarda, kalan kardeşlerimiz emanetçi değildir inşallah kurulan yeni parti HÖHün uzantısı değildir açılışında giden misafirlere yanlış yaptı ama yinede gelecek vaat ediyo.