Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
BAHAD Başkanı Eşref Kahraman, Kasim Dal’ın partisine verdiği desteği çekti

BAHAD Başkanı Eşref Kahraman, Kasim Dal’ın partisine verdiği desteği çekti

19 Aralık 2012

Bulgaristan’a karşı Bulgarlaştırma süreci için dava açmasıyla anılan Belene mağduru, Balkanlar’da Adalet, Haklar, Kültür ve Dayanışma Derneği (BAHAD) Başkanı Eşref Kahraman, Hak ve Özgürlükler Hareketi’nden (HÖH) ayrılarak Hürriyet ve Şeref Halk Partisi’ni kuran milletvekilleri Kasim Dal ve Korman İsmailov’u desteklemekten vazgeçtiğini duyurdu.

Sayın Kahraman, “Kasim Dal’ın kurduğu ve Korman İsmailov’un başkan seçildiği partinin bulunulan vaatlere göre farklı olacağını bekliyorduk. Sofya’da Milli Kültür Sarayı’nda yapılan parti kuruluş toplantısına özel olarak Bursa’dan büyük bir grup göçmen geldi. Aslında salonda olan kişilerin büyük bir bölümü Türkiye’den gelmişlerdi.

Fakat Kasim Dal bu insanlara teşekkür bile etmedi. Sürekli değişimden söz ediyorsan, bu insanlarla birkaç laf konuşmak için de zaman bulmalısın. İşim çıktı, Sofya’ya gelemedim. Sayın Dal, daha sonra telefonda aradı ve davranışı için özür diledi, fakat artık çok geç” diye açıklamada bulundu.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2911


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Mestanli 2012-12-19 16:11:53
burusuk suratli Esref,destek versen ne olur,vermezsen ne yazar,Bahad,yonetimi senin gibi dusunmuyor,sen firildak birine benziyor sun.
Cebelli 2012-12-19 16:29:14
bir o yana ,bir bu yana ,gel be Esref,soldan sagya,sadan sola oyna be Esref.vallahi dansozlere tas cikartiyor sun be Esref,ince belli cebelli oyna bI cifte telli cebelli Esref.
Perperek Der ki... 2012-12-19 16:48:43
İmzanı atmamışsın varnalı...
Avrupa. 2012-12-19 17:53:03
Cebel Ve Mestanlili kardesler Bu asir artik 21,ci asirdir Gençlerimiz geçmisten imtahaan ve terbiye almalidirlar bir Insanin Geçmisi olmadiginda Bunun gelecegindende sózkonusu edilemez Bizim Kúltúrúmúzde geçmisten gelir tabiyki fakaat biz daha bundan 65 yildir taa Komunizim zamaanindan kalma terbiyesizliklerimizi yaani búyúgú búyúk gibi kúçúgú ise kúçúk gibi Dogruyu Dogru Egriyi egri gibi tanisak acaba kótúmú yapariz hayir bizim yolumuz dogru olani iyi bilmemizdir bunu nasil yapacagiz bol bol kitap okumakla mukellef oldugumuzda bol bol kitap okursak kafamiza bir seyler koyariz uysuzlugu birakiriz bilgi sayibi oluruz ve bóylelikle kúlturumuze de deger vermis oluruz yaani gelecege o yúzden bakalim bu gún bizler kendimizi gelistirirsek yarin bizim çocuklarimizada iyi ve dogru yolu góstermis oluruz eger biz Ana babalar simariksak nasil olurki e tabibiyki bizlerin çocuklarida simarik olacaklardir bu kesin O zamanlar artik geride kaldi bizde onlar gibi dúsúndúgúmúzde Maalesef Tabloda hiç bir degisme olmaaz simdi Siyasete gelince simdi birkere herkezden Siyasetçi olmaaz Demokrasilerde Siyasetçileri seçmekte herkezin kendi yúreyi kendi vicdaani nasil el veriyorsa onu seçer istemedigi halde seçmeez baska tavur kullanabilir bu o kisinin kendi hakkidir hiç bir kimse bir baskasini kimi seçecegi veya seçmiyecegine karar veremeez buna hiç bir kimsenin hakki yoktur Seçim bir kuraldir bu kurallari korumak her vatandasin vataani vazifesidir
AB ,de bu bóyledir Saygilar.
fes 2012-12-19 19:01:09
Teşekür etmemiş kızmış, desteğini çekivermiş. İyi mi? Bizim kahramanlarımız böyledir işte. Prensip, ilke, doğru; bütün bunlara boşverir, her şeye kişisel bakar. Madem öyle, işte böyle demeyi çok severler bizim tesadüfen kahramanlarımız.

Fakat dallama lider adayının davranışına gelirsek, bence efendisi Boyko'dan çekindiği için Bursa'dan gelenlerle yanyana görünmek istemediği çok açıktır.

Bursa'dan giden heyetin aklına da şaşarım doğrusu. Sofyalarda ne işleri vardı ve bal-göç varken onların derneği neden icabetti, anlaşılır gibi değil.
Er 2012-12-19 22:52:05
ismail Kahraman " omurgasiz" veya "firdondu" bir karaktere sahip. Belenede yatigi icin hakkini arayacak kadar dusunebilen bir insan Kasim konusunu bastanda dusunebilirdi ama istedigi olmayinca " firdondu" kisiligini hemen gosterdi. Desteklesemmiiii desteklemesemmiii acik arttirmaya cikti.

ismail Kahramanin yuz ifadesi ile ilgili yukarida bir arkadas " burusuk suratli" ifadesini kullanmis. Bundan iki yil once ayni resmi dosyalarima kopyalamistim. Kircaali insanlari ile antropolojik acidn ilgilendigim icin. ismail Kahraman tam Kircaali sifati tasiyor. Hani biz Kircalililer icin bulgaristanda baska bolgelerin insanlari "katmer suratli" ifadesini sik kullanirlarya :). Malesef Kircaliler veya selyaninler ten sagliklarina pek duskun degiller. Buda yaz mevsimi tutun tarlasinda gunesin altinda fazla kalmaktan oluyor. Ne gozluk takar ne sapka. Gunesin isinlarindan habersiz umursamaz sekilde calisirlar. ista buda benim nacizane Antropolojik tespitimdir. Birde Kircaalide kucuk cocuklarda kekeme cok yaygindir . Bunun sebeini bulamadim :)
Perperek Der ki... 2012-12-19 23:21:38
İyi de bu adam en az 20 sene tarlada çalışmamıştır neden hâlâ buruşuk suratli? Arada sırada kalıtımsal nedenleri de kat ve de tükettiği gıdaları da.
Papaz'a 2012-12-19 23:33:02
Papaz ben Varnalıyım.Hiç bir zaman Eşref Kahraman ve de senin gibi dönek olmadım,olmamda.Yazmadığım yazının altına imza koymam.Belenede yatan kahramandır.Ne yazık ki,Eşref Kahraman,kahraman olamamış,fırıldak olmuştur.
Saygılarımla:-
Varnalı.
A.KARA 2012-12-19 23:33:16
yaw eşref amca sen destek versen vermesen ne olur bir kere böyle bir açıklamada bulunman çok yanlış zaten senin sofyada bulunman ayrı bir yanlış eğer bu vatandaşlar senin desteğine kaldıysa yandık anam yol baştayken dönelim benim bildiğim dernek sadece BAL-GÖÇ var o seninkisi olsa olsa şirket olabilir veya şahsi bir firma olabilir şimdi gelelim KASIM DALLamasına bu adamları davet ediyosun yüzlerine bile bakmıyosun vay tüküreyim suratına daha o akşam aldım haberini zaten sizi ne için çağırdıki oraya sırf rezil sufa etmak için farklıda bir şey beklenmezdiki AHMETin yanında olsa olsa anca bu kadar olur kolayı var sandıkta hesaplaşın olur biter bu adamın misafir perverliği bukadar liderlik vasfı olmuya bilir sonuçta bunlar senin misafirin BURSAya geldiğinde öylemi karşıladınız kısacası bu daldan baltaya sap olmaz yeni arayışlara devam ve yahutta iyisini bulana kadar elimizde hırsızlarla devam gayet normal böyle bir sonuç seneye meclisi unutsun belkide ebedi unutsun oda sonuçta AHMETin tekelinden geçti çooook yanılmışım utan ulan utan destek arayışına yanlış yoldan girmende zaten hata vardı önce içten feth et kaleyi sonra dışarıya çık o seninle buluşanlar bu soruyu sana yöneltmedilermi? diyecek söz bulamıyom senin yaptığını insan misafirine bırak düşmanına yapmaz çok ayıp çok yanlışhele dava arkadaşlarına bu yapılırmı?
Perperek Der ki... 2012-12-19 23:41:26
Papaz'a 2012-12-19 23:33:02
Papaz ben Varnalıyım
______________________________

Ama adam değilsin... Zeki hiç değilsin...
:)) 2012-12-20 09:50:12
CEBELİNİN YORUMUNU BEYENDİM
:)) 2012-12-20 10:02:50
PAPİ SENDE ŞAKLABANSIN
DESTEK VERSE NE OLUR VERMESE NE OLUR İSTEYEN İSTEDİĞİ PARTİYE OY VERİR. NUFUS BELLİ ÇIKACAK OY SAYISI BELLİ
ÖLÜM KALIM MESELESİMİ BU YA
DUYANDA SANACAK DUNYA G8 ÜLKESİYİZ ÇOK BÜYÜK HEDEFLERİMİZ VAR
EZİK BÜZÜK AZINLIK SIFATINDA GÖÇMEN SIFATINDA İNSANLARIZ
BİRDE SLAVLARDA OLAN SEBEPSİZ ÇEKİŞMEYE SEBEP OLUYO
DESTEK VERMESİN GİTSİN DPS YE VERSİN BELASINI BULSUN
:)) 2012-12-20 10:25:31
Talibandan sonra en cahil yobazı gibime geliyor. en sevimsiz yüz oylaması yapılsa eşref aga 1nci sırada yer alır gibime geliyor. böööö
Keyfini ve çıkarını düşünen boyle başkanların toplumu ağlamaya mahkumdur.
Verme desekki bu tur yanar dönerler aramıza katılmasın
Perperek Der ki... 2012-12-20 10:58:30
Şuraya yazıyorum eğer geçen seçimlerdeki gibi bulgarlar gene Perperikon üçkağıdı yapmazlarsa HÖH Kırcaali'den 5'te 5 milletvekili çıkaracak.
Yalnizkurt 2012-12-20 11:06:36
mesele Esref meselesi degil.mesele 2013 parlemento secimlerinde,Bulgaristan Turkleri top yekun bir cati altinda ,tek partiye oy verme meselesi.eger dps,en yakin zaman icinde ,yonetimindeki yolsuzluklara adlari karisanlari,insanliktan nasibini almamis der beylerini,Turk halkinin gozunde guvenlerini yitirmis ajan tayfasini bertraf ederse,onlarin yerine genclerimize yonetme imkaani salarsa,Korman,a da bu genclerimizin arasinda yer alirsa, daha guclu olmamiza hic bir engel kalmamis olacak tir .
fes 2012-12-20 13:32:31
Dps'de yolsuzluklar adları karışmış yönetici yoktur, ama olsa bile devede kulaktır. Yönetimi yolsuzluklar üzerinden hedef almak ahmakllıktır, en azından sayı saymasını bilmemektir.

Dör senedir iktidarda olmayan bir parti yolsuzlukla suçlanmaz, eğer parti azınlık parisiyse hiç suçlanmaz. Yolsuzluğu iktidarda olanlar kamu malını kullanırken yaparlar.

DPS'nin içinde yoldsuzluk nasıl yapılabilir? Üyelerden topladığı üyelik ayıdatlarını usulsuz kullanarak yapılabili, çünkü başka parasal kaynak yoktur.
Yardereli 2012-12-20 13:39:32
Böl,böl yönet politikasını hepiniz bilirsiniz.Yazdıklarınıza bakılırsa,hepiniz bilgilisiniz.
Bizdeki en büyük zaaf birlik olmamak değilmidir?

AVRUPALI boşuna dememiş,daha çok okumalıyız....
Papaz'a 2012-12-20 14:06:25
Papaz senin Eşref Kahraman'ın tesadüf üzere isim değiştirme sürecinde,8-10 ay Bellenede yatmış ve Kahraman olmuş.
İnsan olmamış dediğin şu gariban Varnalı 1962-1967 yılları arasında 4 yıl 6 ay siyasi mahpus yatmıştır.
Saygılarımla:-
Varnalı.
Yalnizkurt 2012-12-20 14:27:04
fes,dps kuruleli dort sene mi oldu?,idaresinde ne kadar belediyeler var ,haberin yok mu?,bu gune kadar yapilan yorumlara ,bir tane dogru cevap vermemenin arkasinda ,dps yalakaligi yatiyor da ondan gercekci olamiyorsun.biz dps nin daha guclu nasil olur diye yorumlar yapiyoruz ,oneriler veriyoruz,sen bozuk pilyak gibi ayni oyun havasini tekrar,tekrar calip duruyorsun.ne gibi ,ne bicim bir adam oldugunu anlamis degiliz,pes dogrusu,laftan da anlamiyorsun,ne bicim bir mahluk sun sen.
Perperek Der ki... 2012-12-20 15:09:06
Ben kimin tesadüfü bir şekilde hapse girdiğini bilemem ayrıca hiç kimseyi kahraman ilan ettiğim yok.

1962-67 yılları arasında hapis yattın diye seni kahraman ilan edemem hiç umrumda değil, 50 sene önceki siyasi konjüktör bugünkü ile aynı değildir. Onun için senin bir kahramanlığın varsa 50 sene öncesinde kalmıştır.

Sen bugün Bulgaristan'da Türklük uğuruna siyasi nedenlerden hapse girecek bir şeyler yap sana şapka çıkartmıyacağım, bütün gövdemle korumak için önünde destek için arkanda olacağım.
papaz ve fese 2012-12-20 16:29:51
Kardeşler, Jivkov/Lukanov ikilisinin kurdurduğu DPS(HÖH) sözde Türk partisi,2001-2009 yıları arasında,iki dönem hükümet ortağı değilmiydi?.
Dikatinizi çekmek istediğim husus,yeni bir gazete çıkarmak şöyle dursun,yayınlanmakta olan,,HAK VE ÖZGÜRLÜKLER''gazetesini iktidar oldukları zaman içinde yayından kaldırdılar.
Arkadaşlar biz neyi tartışıyoruz allah aşkına.Her şey gün ışığı gibi ortada.Fes ve Papaz A.Doğan'ın savunma avukatlığını,görevleri icabı inatla yürütmeye kararlılar.
Papaz ve Fes gardaşlar,ben sizin gibi İstanbul ve Bursada oturup bilgisayar başında siyaset ve Türkçülük yapmıyorum.Ben her yerdeyim.70 yıldır dağavanın içindeyim,Türk halkının arasındayım.Bu gün dahi bu yaşıma rağmen Bulgaristan'da ve de Türkiyede yapılan BG.Türkleriyle ilgili hiç bir etkinlikten geri kalmam.Masa başında alıp tutmak kadar kolay ve kısır siyaset yoktur.
Son defa söylüyorum,siz ikiniz yanllış adamların yanında yanlış yolda yürüyorsunuz.
Saygılarımla:-
Varnalı.
Perperek Der ki... 2012-12-20 16:51:11
Seninki kuru muhalefet arkadaş... Hükümet ortağı olmuş olabilir ama Bulgaristan'da Türkiye'de değil. Bulgaristan'ın herşeyi doğru da bir Türk partisi mi yanlış?
RODOPLARIN KARTALI 2012-12-20 18:53:44
papaz ve fes, biz Turklugumuz icin Halkimiz icin cok uzun yillar ceza evlerinde kaldik,simdi de guclunun,hirsizin ,Jivkov itlerinin yaninda degil,Halkimizin yaninda yer aliyoruz,Halkimizin bulundugu bu feleketten kurtulmasi icin ugras veriyoruz,omurumuzun sonuna kadar Halkimizin yaninda olacagiz.siz ikiniz yalakaliginizdan dolayi ,ne kadar serefsiz,ne kadar kisiliksiz oldugunuzu herkez biliyor,guluyor, ammaa ceza evlerinde halki ugruna yatmis olan o Kahraman arkadaslara hakaret ettiginizden dolayi,BUYUK ALLAHIM SAHIDIMIZ OLSUN,sizi desifre edecegiz,ve yaptiginiz hakaretlerin bedeli cok agir olacak.ulan siz DIRENISCILERI,MUCAHITLERI karsiniza aldiniz ya,Jivkov,un itleri,Jivkov mezarindan kalksa da kollayamaz,koruyamaz,siz ikinizi.
Perperek Der ki... 2012-12-20 19:15:15
Ne deşifre ediyon lan güdük? Sen ilk önce kendine devamlı bir lakap bul dengesiz...
AKM 2012-12-20 19:25:03
papazmısın takkemisin sizin gibileri iyi yaşasın diye yıllarımı eski zara ceza evlerinde verdim soukta it gibi titriye titriye ifade veriyodum doğruyu konuştuğum halde bir tonda dayak yiyodum senin anan baban belkide gülüp geçiyodu yaşın musaitse belki sende onlardan biriydin maalesef geride ne kaldı? ajan yığınağı hırsızı hafiyesi yalakası başta seninA. DOĞANın opartide yenilik olmazsa olmaz ayıklama zamanı geldi ve geçti kasım olur korman olurJİVKOVun çakalları gidecek
Perperek Der ki... 2012-12-20 19:59:54
sizin gibileri iyi yaşasın diye yıllarımı eski zara ceza evlerinde verdim
_________________________________________________

Ben bunları eski partizan komşumdan bile duymadım...
Dağlı Türk 2012-12-20 20:03:36
Ya nolacağıdı?
Mestanli 2012-12-20 20:08:07
AKM,yi yorumundan dolayi tebrik ediyor, ve saglikli yasam diliyorum.rodoplarin kartalini da,papaza ve fese verdigi cevabindan oturu kutluyorum.2013 parlemento secimleri bulgaristan Turklerine iyi yasamalari icin,is as ,refah yili olmisini diliyorum.
Cebelli 2012-12-20 20:12:24
Papazin komsusu partizan mis,mandra hirsizi yaani,ya digr komsulari kimlerdir aceba!.
Perperek Der ki... 2012-12-20 20:24:13
2013 parlemento secimleri bulgaristan Turklerine iyi yasamalari icin,is as ,refah yili olmisini diliyorum.
___________________________________________
Dile dile ancak dilersin...
emir 2012-12-20 20:33:29
Ar-ı namus şişesini taşa çaldım kime ne...Esref beye gelsin... http://www.youtube.com/watch?v=VrrCpiEvHio
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-12-21 17:46:13
Ganyolarin dedi gibi:

-Interesa klati FESA!!!
TOSÇALI 2012-12-22 03:03:20
Parçalanmak hiç kimseye yaramayacaktır.Tabiki HÖH de mükemmel değildir.Ve bir kısım ajan vardır.Hırsızlık konusunda da anlamadığım olay da siyasetçileri hepsi hırsızdır zatrn.Kasım ve Ahmedin farkı yoktur.Kasım ın da altında Mersedes S350 araba vardır.Bg de milletvekili ne kadar alıyor bilmiyorum ama bu aracın 0 km sini alacak kadar da para almadığına da eminim. Bir zamanlar Doğan la görüşmek için 1000 mark ödüyordu Türk iş adamları.Parayı tahsil eden kişi ise Kasım Dal idi.Ha ben buna da yanlış ve ya doğru diye yorum yapmıyorum.Ama bu demoktasinin bir gerçeğidir.Önemli olan bu paranın kime gideceğinir.biz Türkler alıyorsak bu problem değildir.Önemli olan bulgarların cebine girmemesidir.Lütfen kıskançlıkları bırakalım , bu hayatta 5 parmağın 5 i de bir değildir ve bal kavanozuna elini sokan yalar.Ahlaki açıdan yalnıştır.Ama bu iş böyle yürür.Tr de de aynısıdır.Ondan bizim Bg Türkleri siyasetti yoktur.
fes 2012-12-22 08:23:33
Siyasetçi hırsızdır diye bir şey yok, bal tutan parmağını yalar denir ona. Önemli mevkiye gelenler kasadan para çalmazlar ama, suyun fazlasının kendi bahçelerine akmasını sağlarlar. İhaleler, yüksek maaşlı işer, ballı börekler hep o tarafagider.

Bu dünyanı her tarafında böyledir, ama hukukun işlediği ülkelerde daha az olurken hukukun işlemediği ülkelerde kepçeyle alırlar.

Ne varki bizazınlık partisi olduğumuzdan bal tutanın parmağını yalamasından rahatsızlık duymamalıyız; zaten bala parmak battırmamız çok zordur.
Dunyali 2012-12-23 22:25:50
Arkadaslar ,boyle bir sima ,gunumuzun dunyasinda gorulmemistir,bu sima olsa,olsa uzayin ,korkunc yaratiklarin gezegeninden tesadufen dunyamiza ,yalnisikla bir uzay gemisinden atilmis ola bilir,simasina baksaniza ,yaratiklarin en tipsizlerin ta kendisi.Bir de dava adamiyim diye sagda ,solda konusuyor mus,hay senin dava adamligina.Dava adamiyim diye ,bir daha sakin konusma ,gercek dava adamlarina hakatet ediyorsun.
akm 2012-12-24 20:27:38
ayıptır yaw ne bu(eleştiriler) yorumlar yok tipi şöyle yok tipi böyle canap allah özene bözene yaratmış şık koşamazsın. Hakaret ettiğiniz adam dedelerinizin yaşında onun torunları olabilirsiniz üzerine basarak söylüyom istesenizde onun gibi onun kadar olamazsınız sonuçta bir dava adamı bir halt yemiş kızmış DALlamaya destek vermem demiş yaptığıda bu sanki DALlamanın umrunda eleştiri oklarını okadar çok hak eden varki EŞREF ağa sağda sıfır kalır sende gel onun gibi 70-75 yaşına seninde suratını göreyim zan ettiğiniz kadar boş adam değil. Birileri hata yaptı diye hata yapma şansına sahip değilsin sanki onun senin desteğine ihtiyacı var bırak istediği gibi yönlendirsinler yalanmı EŞREF ağa?
Bilal KADIOĞLU 2013-01-04 15:46:02
Sayın Eşref KAHRAMAN'ın açıklaması son derece talihsiz açıklama olduğunu ifade etmek isterim... İnsanlar üzerinde oynanan gizli oyunlar, takriben 15-20 yıl sonra ortaya çıktığını görebiliyoruz. Balkan Ülkelerinde oluşan siyasi politikalar, her zaman Müslüman ve Türklerin üzerinde ilk sıraya oturduğunu elbette görmek mümkün. Bulgaristan da, 09 Eylül 1944 Yılında, Resmen kurulmuş olan Komünist Partisinin 7. gizli gündem maddesi aynen şöyle: (&#1057;&#1083;&#1077;&#1076; 50 &#1075;&#1086;&#1076;&#1080;&#1085;&#1080; &#1041;&#1098;&#1083;&#1075;&#1072;&#1088;&#1080;&#1103; &#1097;&#1077; &#1073;&#1098;&#1076;&#1077; &#1077;&#1076;&#1085;&#1072; &#1085;&#1072;&#1094;&#1080;&#1103;). Bunun anlamı: 50 Yıl içerisinde Bulgaristan da, tek millet olacak… Bu gün Bulgaristan da, siyaset yapan değerli Türk dostlarımız, bir bölünme parçalanma sendrom’u içerisine girdiklerini üzülerek de olsa görebiliyoruz. Zira bu bölünmeler parçalanmalar kimlerin kusuru acaba? Bulgaristan da, Bakan koltuğuna oturan ilk Türk Bakan Mehmet DİKME olduğuna göre, neden Mehmet DİKME dışlandı ve siyasi hayatına son verildi. Gelişmekte olan Ülkeler, küresel dünyada bir siyasi partinin en başarılı ömrü 15 Yıldır. Bunu ben söylemiyorum, bakın Gelişmekte olan Türkiye'nin geçmiş siyasi sendromuna, nasıl güçlü siyasi partiler yerle bir oldu. Burada birileri <sobalık> adam arıyor, bir başkası <korkak satılmış> ifadesini kullanıyor. Kanımca Kasım DAL tam çıra gibi yanmış ve pişmiş ki, kendisinde büyük bir medeni cesaret bularak Bulgaristan Parlamentosunda bende varım diyebiliyor……… Neden Olmasın!!!