Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
Plovdiv yakınlarında bir Türk işadamı öldürüldü

Plovdiv yakınlarında bir Türk işadamı öldürüldü

29 Aralık 2012

Plovdiv İl Emniyet Müdürlüğünden verilen bilgiye göre Plovdiv-Popovitsa yolu üzerinde bulunan “Zamıka” restoranını çalıştıran ve Türk vatandaşı olan Ender Penderli dün gece bir grup tarafından dövülerek öldürüldüğü belirtildi. Olay ile ilgili 10 şüpheli kişi tutuklandı.

Ender Penderli restoranın otoparkında bir grup adam tarafından saldırıya uğruyor. Olay ile ilgili ihbar dün gece 20.35’te polis tarafından alınıyor. 31 yaşındaki Penderli hastaneye kaldırılıyor, ancak başına aldığı ağır darbe sonucu hayatını yitiriyor.

Saldırıdan hemen sonra Plovdiv’e doğru kaçan saldırganlar polis tarafından yakalanıyor.
Savcılık olay ile ilgili soruşturma başlattığını bildirdi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 4673


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


AB. 2012-12-29 16:51:14
Bulgaristan Bagimsiz Sorumluluk tasiyan bir AB úlkesidir burada alinan kaanun tasarilari AB,ye uygun olur Bunu yapan sahislarda V.Siderovun yónetiminde olan Plovdivli Adaletçi kilikli Pavel.Shopovun milliyetçi vandalist dúsúnceli çevresidir bunlarin yok edilmesi úlkemizin baslica górevidir.Bizler Bulgaristan vatandaslari olarak bunu iyi bilmeliyiz ve bóyle Iç úzgúnlúgú getiren çevrelerin yok edilmesinden yanayiz Bu milliyetçi çevrenin amaçlari akil hastalikli bir istir bunlarin tek amaçlari Túrk isadamlarini Bulgaristandan caydirmaktir fakaat bunu becermeyi basaramiyacaklardir.Úlkemizde bu Asiri cinayetçilerin basini koparmanin zamaani geldi de geçti bunu yapacak olanida bizim Içisleri bakanimiz sayin Tsvetan Tsvetanova dúsúyor. Bu óldúlúrúlen insan Bir Túrk vatandasidir bileysiniz dostlar Milliyetçilikle yapilan bu Kanli faciyanin sonu karsilikli milliyetçilklerle son bulur bizim Amacimiz Balkanlarda birbirimizden óc almakla degilde Birbirimize Iyi komsuluk baglariyla hareket etmemiz olmalidir ve bunun gibi asiri dúsúnce tasiyan acayip islerin durdurulmasi için Polisimize gaayet búyúk isler dúsmektedir ve haydi is basina Adalet yerini bulmali aksi taktirde iki úlke arasinda bir çúrúme noktasina varilir Saygilar.
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-12-29 17:07:04
Kendini yorma..

Katiller Stolipinovo'dan Türk-chingeneleriymish..

Nedense bu AYRINTIYI KJ-Haber vermemish !

Ne deyelim.Allah rahmet eylesin..
Türk 2012-12-29 22:43:10
Kara İbrahim sen Türk değilsin herhalde
Çakma Türk'e 2012-12-30 13:14:34
Sana mı düşmüş el alemin Türklüğünü sorgulamak.
Gazi 2012-12-30 13:41:32
boyle vakalar ,daha once ,komunist donemlerinde sikca olurdu,ammaa kimsenin bundan haberi olmuyordu,Turk devletinin dasinda ,gercekler bilinmiyordu.gunumuzun bulgaristaninda,ve diger balkan ulkelerinde,iki buyuk ulke cikarilaridan dolayi(rusiya ve amerika).boyle vakalar oluyordu gecmiste ,gelecekte de olacaktir.olaylar siyasi anlamdan uzak tutulmasi icin(odenen paralar karsiligi) kriminalest olaymis gibi gosteriliyor istemeleri birileri tarafindan araylaniyor.entrigalarin bas mimari agent Sava (ahmed kerkenez)dir.osmanliyin yikilisinda,ust duzey gorevlerde bulunan ,ecnebilerin ,Osmanli Rus savasinda oynadiklari (osmanlinin sonunu hazirlayan ihanetleri) gunumuzde o serefsiz adam ve cakallari uygulamaktadir.gecmisimizden dersler cikartarak uyanik olmamizda yarar vardir diye dusunuyorum.
Gazi,ye 2012-12-30 17:23:57
Ahbab sen bu populist górúsúnle kimseyi kandiramazsin senin gayen insana acimak degilde bir kiskirticilik ve Oy hirsizligi bunlari Túrk halki Yemeeez Senin O eksimis tursu kafali Dalci kesimi bir dúsúnsene bu bir siyasi konu degilki Ahmed Doganin ne isi olacak Popovitsa disi ufan bir Oto duragi Kinping,te yaani Túrk kafetaryecisiyle ne alacagi verecegi olurki O Adami óldúrenler Bul Milliyetçileridir ya kendileri veya Para vaaddiyle birilerine óldúrttúler, Bu mesele bi çikar için degilde bu bir faaciya bunun Tespiiti için Inter.Pol tarafindan bakilmali Bu fecii sekilde bir ólúme vasiile olanlarinda kim olduklari,BG,NSBOB Timleri tarafindan belirlenmis durumdalar Vandallar, Bulg.Milliyetçileri bundan emiin olunmali ve bunlarida çózecek olanlar.BG ve TR Adaletleri tarafindan ortaklasa çalisildiginda ancak Çózúlúnúr.Tabiyki Iki tarafli olarak isine iyi bakilirsa meselenin Dogrulugu en kisa zamaanda çikacak ortaliga.
karahanali 2013-01-01 18:49:54
bu şerefsizliktir ben ENDER PENDİRLİ nin yakın arkadaşıyım antep de 1 tane bulgar bulsam a....na koyarım
karalanalıya 2013-01-01 20:04:32
bekle bulursun bulgarın ne işi olcak orda be kardeşim
turanmuhtar 2013-01-01 20:07:56
hicbisey sorgulamaniza gerek yok,ben 10 senedir buradayim daha once 17 sene,bir bulgar ne yabiyosun diye beni rahatsiz etmemisdir,ne ariyosun burada bile dememisdir,sorun nerede biliyomusunuz,eskidende oyleydi halen oyle sorun avrubalarda turkiyede ve burada ekmek verdigimiz dost bildigimiz ve bulgar zulmunden kacargen kucakacdigimiz,halen avrubalarda yanimizda calisdirdigimiz, ALLAHIN BILE CENNETINDEN KOVULMUS CENGENLERDE ve SOYDAS DEDIGIMIZ SOZUM ONA GUYA TURKUM DIYE GECINEN CAKKALLAR, yaziklar olsun,bulgaristan da zaten sizin gibi asalaklarin yuzunden batmis,
Gazi 2013-01-01 21:08:33
Turan muhtar,her milletin icinde bazi curuk,cariklar vardir,amma buyuk harflerlen yazmis oldugun yazilar,TURK MILLETINE hakaret sayilir.Acin acimizdir,basimiz sag olsun,TURAN adina ters dusen,bir yorum yapmissin,bu hic hos degil.
fikret aktas 2013-01-02 00:54:07
once ender penderli esnaf arkadasima allah c.c yerini duragini cennet eylesin yarabbi.cok uzucu bir olay allah bu acilari hic bir haneye dusurmesin.hakikatten cok zor katlanmasi cekilmesi hatta ve hatta dusunmek bile cok zor.ailesine yurekden bassagligi diliyorum.BUTUN TURK MILLETININ BASISAGOLSUN.YAPILAN YORULARI DA DOGRU BULMUYORUM AZMETTIRICI YORUMLARA GEREK YOK ARKADASLAR.inisallah olayin failleri yakalanir en kisa surede gereken cezalarini alirlar.
turanmuhtar 2013-01-02 01:01:07
Gazi bey,hos olmayan kelimeyi biraz acarsan anlicam sizi, 20 toplam 20 seneyi askin bir surede birdane sutu bozuk bulgar cikmazmi insanin karsisinaEVET CIKMADI,,AMA ben kazancimin yarisini koruma firmalarina veriyom ,kimin icin?soylim ya cengenler yada eski busku arabalarla yuvasintan kovulmus bizim kucak acdigimiz TURK vatantaslari icin,yazikdir gunahdir,kime zarari vardi bu cocugun belgide onu oldurenlerin yakinlarina is bile veriyodu,bulgaristan genelinde 40 a yakin TIR PARKI VE RESTORANTI VAR,bir bakarmisin calisanlara, ya TURK veya o milletmi ne kabul ediyosalar onlar,arkadasim asil sorunu yabacak olan bulgarlardir onlara is vermiyoruz diye,hee biz cekecegiz ikidane kici kirik insandan,bu zor gunumde guldurmeyin beni,siz belgi iyilerden olabilirsiniz yazinizda guze guldurunuzde iyiye benziyo,amma neyin ne oldugunu herkes cok iyi biliyo
Gazi 2013-01-02 11:03:46
TuranMuhtar,tekrar hepimizin basi sag olsun,kalanlara YUCE ALLAHIM sabirlar versin.benim size soylemek istedigim mevzu sudur,bazi kendini belmez bulgaristan TURKLERI adina cirkin yorum yapanlari ,carik curuk yerine koyuyorum,Sizin acilarini paylasiyorum,amma BULGARISTAN TURKLERININ ,bir avuc pislikten dolayi hepsini zan altina birakmiyalim,onlari incitmiyelim.70-80 li yillarda ,Ana vatan,dan bati ulkelerine gidenlere,ve bati ulkelerinden Ana Vatana donenlere yol boyunca baslarina bir seyler geldiginde,bizler bir cok defa yardimlarina seve,seve,karsilik beklemeden,Turkiyeli olduklari icin yardimlarina her zaman kosmusuktur.INSALLAH olayi arastiranlar en kisa bir zaman icersinde failleri yakalarlar ve hak ettikleri cezalarini alirlar.
turanmuhatar 2013-01-02 14:19:53
Gazi bey sizi anliyorumda ,birkacdane gendini bilmez diyosunuz ALLAHASKINA bunlarin gendini bilen birkacdanesini bulup baa gedirirmisiniz veya yonlendirirmisiniz,bende bunlari umumunu curuk yerine koyuyorum is icabi 5 veye 6 devlette bulundum, en uzun sureyide burada, ben bulamadim iyisini ,diyelim bulgarlar eski yi dusunerekten tusmanliklari var,emin olunki buradaki TURKLERIN bulgartan cok ginleri var ,yaa kardesim ben cekiyorum ,mafya falan deyil sadece buradaki TURKLERIN ve cengenlerin sebebine her ay bulgar koruma firmalarina yuklu para oduyorum,ben iyisini isdiyorum bulun yollayin ALNINTAN OPECEGIM
turanmuhtar 2013-01-02 14:42:57
OZUR DILEYEREKTEN SIZE BISEY SOYLIMMI GAZI BEY,burada olan bulgarlar bile TURKLERE karsi, buradaki TURLERI KULLANIYO,onu bile goremicek anliyamicak kadar geri kalmislar veya bilincli yabiyolar,buralardaysaniz bir arasdirin lutfen, IYILIK KONUSULMAZ AMA BIR BILSENIZ BENIM BUNLARA ONCELERI YAPDIGIM YARDIMLARI cocugun dogumundan iydiyarin mezar parasina kadar,bakdim olmuyo onlara verdigim parayi simdi bulgar mafyasina veriyorum, icler acisi bir durum,idari ,idari veya dernek kibi bir yerlerdeyseniz lutfen bir arasdirin,dahada uzatmicam,saygilar sevgilerimle,ESEN KALIN
Gazi 2013-01-02 21:31:35
Sizi,simdi cok iyi anladim TuranMuhtar,sag ve var ol,cok iyi niyetli biri oldugunuz asikar.Nasip olursa gorusuruz kardes.Saygilarimla,Mestanli Gazisi.
akb 2013-01-02 22:01:48
daha baştan belliydi stolipino şoparlarının haltı polis nasıl yakaladı anında yazık değilmi gencecik adama allah rahmet eylesin toprağı bol olsun yakınlarına sabır versin ya nasıl kıydınız gencecik adama onun çoluğu çocuğu yokmu? turanın dediyince belkide onlara aş iş verdi ceplerine para koydu ama şuna katılmak istemiyom senin çektiklerin çingenelerden türklerden değil yinede gözle görmediğim için yanılıyo olabilirim bak şuna katılmamam mümkün değil(bulgardan çekmezsin onlarda kanı bozuk yokmudur? vardır seni bulmaz) be kardeşim sende ona göre davran matap olmamaya bak nereye kadar haraç vereceksin? BU ÜLKENİN POLİSİ SAVCISI YOKMU YAW- ÇOK ÜZÜCÜ
turanmuhtar 2013-01-03 16:09:08
Gazi bey insallah gorusuruz,,,
cem 2013-01-05 20:22:04
Bulgaristan'a giden tüm Türk vatandaşlarına tavsiyem,kesinlikle,yalnız hiçbir yerde bulunmamalarıdır. Çünkü 500 yıl Osmanlı bu topraklarda hakim bulunduğu için,büyük işkenceler yaptığına yönelik Bulgarların yaptığı tarihi çarpıtma ve propaganda bugüne kadar devam etmiştir ve devam da etmektedir.İddia ettikleri gibi Osmanlı'nın Bulgar'lara sömürü,öldürme veya asimilasyon politikası olsaydı,bugün Bulgaristan olmazdı.Osmanlı Bulgarların kültürlerini yaşamalarına izin vermiş,dillerini-dinlerini serbestçe yaşamalarına musamaha göstermiştir.Ne yazık ki,özellikle aşırı milliyetçi Bulgarlar,Türk düşmanlığını devam ettirmekte,düşmanlık tohumlarını saçmaya devam etmektedirler...Samimi insanlar,Bulgarların ve Türklerin dost milletler olduklarını idrak etmektedirler.
Her şeye rağmen,özellikle iş için,ticaret için,turizm için, Bulgaristan'da bulunanlar,YALNIZ BULUNMASIN,yanlarında en azından bir kişiyle dışarıda-evlerinde-kırsalda bulunsunlar...Tahriklere de kapılmasınlar...Taciz-tahrikedici söz ve davranışlarda bulunmasınlar,kendilerine bulunanlara da cevap vermesinler...
yüksel bulut 2013-01-15 01:21:53
o cocogu hepsinin degil cocugu, hepsinin hele o polisin cenin i s..ym
gardasimiza allahtanrahmet topragi bol olsun
sali yilmaz 2013-02-15 19:04:20
er zaman olende olur kabahat ama olduren suclanir insan olsaydida yemeseydi elelemin parasini orospu cocu is adamiymis neresinin is adami kari satanlar artik is adami oluyor demek
engin 2013-02-15 19:12:03
yalniz deyildi ender 15 kisi vardi yaninda o dodu elalemi ilk opislik adam onun mezarini rahat yuzu kormesin mezarinda kac kisinin akini yedi boyle kari satan pezevenk
metin 2013-02-15 19:20:37
hak yiyen er zaman haksizdir elalem kopek gibi calisin o kelip yesin bende olsam oldururum hem turkiyede gunde kac kisi boyle olaylar yuzunden oluyor zaten ne dolandirici varsa antepten cikar
hasan bektas 2013-10-08 17:52:51
hayret ediyorum DIMITROV gibi büyük insan bulgaristandan nasil cikti? avrupada 22 senedir yasiyorum bulgaristan türklerinden düzgün bir insan görmedim. kimsenin zoruna gitmesin.
ADAM GIBI ADAM 2013-10-08 17:56:29